Autor |
Wiadomość |
Yokes |
Wysłany: Nie 22:40, 12 Lis 2006 Temat postu: |
|
No jak narazie jeden patch był i to przed premierą... ale musi wyjść drugi. Niestety ale EA i Dice troche kpią z graczy w tych swoich gierkach. |
|
|
Jakubass |
Wysłany: Nie 16:12, 12 Lis 2006 Temat postu: |
|
myślalem, że zmienię moje podejście do tego gniota ale jednak go nie kupie w 100% poczytałem troszkę postów, dowiedziałem się tego i owego i jednak się zniechęciłem zwłaszcza kolejne patche mnie zniechęcają oraz bugi w grze |
|
|
Yokes |
Wysłany: Nie 15:59, 12 Lis 2006 Temat postu: |
|
Jakubass napisał: | dobra, dobra usrałem się na tego BF'a 2142 |
sikor90 napisał: | no wiesz, gdybym kupil gównianą gre za 110 zł też bym sie pocieszał. |
Rany... Sorry chłopaki, ale Wy chyba macie jakiś kompleks z tym BF2142. Gra jest naprawde dobra i do teamplay'a jest lepsza niż BF2. A że wam jej klimat nie podpasował to już jest inna kwestia, każdy ma swój gust. Ale mówienie że jest gówniana to spora przesada. |
|
|
sikor90 |
Wysłany: Sob 23:06, 11 Lis 2006 Temat postu: |
|
no wiesz, gdybym kupil gównianą gre za 110 zł też bym sie pocieszał. |
|
|
gonyzo1 |
Wysłany: Sob 22:17, 11 Lis 2006 Temat postu: |
|
ee.. co do samej gry, gówno to niejest. gierka wpożo, ale ma pare błędów jak każda inna. Niema gier ideolo, niestety I jeszcze jedno! strasznie laguje nieraz. to mnie wpienia ale jest dobrze bardzo dobrze |
|
|
sikor90 |
Wysłany: Sob 21:56, 11 Lis 2006 Temat postu: |
|
wiedziałem że to gówno |
|
|
gonyzo1 |
Wysłany: Sob 21:49, 11 Lis 2006 Temat postu: |
|
tez się dziś spotkałem z takim przypadkiem. spatspading kolese po 1500 pkt, a reszta po 40 ledwo |
|
|
Yokes |
Wysłany: Sob 20:48, 11 Lis 2006 Temat postu: |
|
no i ludzie odkryli dziury w grze... najlepiej poszukajcie na battlefield.pl albo zajrzyjcie co zamieściłem na forum PTS w TYM temacie... ech że zawsze znajdą się tacy, którzy wykorzystają gre nie w taki sposób w jaki była zaprojektowana i wbrew założeniom twórców. Dziś już chyba 3 serwery znalazłem na których ludzie tak przeginali. Porobiłem screeny i pewnie wyślę do EA, żeby pousuwali konta tym graczom. |
|
|
Jakubass |
Wysłany: Pon 17:25, 06 Lis 2006 Temat postu: |
|
dobra, dobra usrałem się na tego BF'a 2142 ale pewnie i tak po jakims czasie go nabędę JAK BĘDZIE TAŃSZY, co do moda to najlepszym jest FH2 i zdania nie zmienię |
|
|
Yokes |
Wysłany: Pon 16:50, 06 Lis 2006 Temat postu: |
|
Jakubass napisał: | szczere kondolencje z powodu zakupu moda jakim jest Battlefield 2142 kolejny patch już w drodze |
A ja nie przyjmuje bo jak dla mnie, to to już nie jest mod. Co prawda engine ten sam, ale jednak zupełnie nowa jakość. To tak jakby Battlefield 2 zrobiono na silniku Battlefield Vietnam. Wtedy też byście to nazwali modem? A nawet, jeśli tak to nazwać, to i tak jest to najlepszy mod BF2 jaki powstał. To tak jak z tym moim modem co się miał rozgrywać w przestrzeni kosmicznej. Ktoś napisał że to już nie byłby mod. A przecież wcale nie byłoby trudno tak zmodyfikować silnik BF2 żeby coś takiego uzyskać. I co, to chyba też dałoby się nazwać modem? |
|
|
Jakubass |
Wysłany: Pon 14:19, 06 Lis 2006 Temat postu: |
|
szczere kondolencje z powodu zakupu moda jakim jest Battlefield 2142 kolejny patch już w drodze |
|
|
gonyzo1 |
Wysłany: Pon 14:00, 06 Lis 2006 Temat postu: |
|
rany, juz sie nie moge doczekać. kurcze ta poczta polska strasznie wolna jest |
|
|
Yokes |
Wysłany: Pon 13:21, 06 Lis 2006 Temat postu: |
|
nie no panowie... gra jest po prostu super. Gdyby nie miała kilku(nastu) błędów, które czasem się rzucają do oczu, to byłaby kapitalna Wcześniej pisałem że snajperem lubię ubić jakichś kolesi, ale lepiej opanowałem supporta. Ta jego kosiarka jest niesamowita, jak się znajdzie odpowiednią kryjówke (czyt. nie ubiją cię odrazu) to się czyści całe przedpole.
No i gra teamowa. Rany, z całym szacunkiem, ale wg mnie BF2 się chowa. Tutaj jest system NetBat (specjalne unlocki w każdej klasie) który pozwala dzielić informacje o przeciwnikach wsród całej drużyny. Mechanik identyfikuje wrogie pojazdy, Support niewidzialnych snajperów, Assault klasy wrogiej piechoty, a Recon pozwala śledzić wrogów nawet jeśli schowają się za przeszkodami. Pikne! No i w ogóle granie z ludźmi z PTS... Co prawda jak narazie nie mamy serwera i nie gramy w rozgrywkach, ale gramy na publikach i się zgrywamy i poznajemy. Powoli się wyłania kto co preferuje i kim idzie mu najlepiej. I podejrzewam że konkretni ludzi będą mieli konkretne zadania podczas meczyków. Ja pewnie będę pilotem gunshipa (jakoś lepiej mi to wychodzi niż heli w BF2) albo będę SL'em, chociaż jeszcze się zobaczy, a koleś z Wildy będzie czołgistą - potrafi z czołgów wycisnąć ostatnie poty byleby ubić kogoś a samemu nie polec, jeszcze inny od mechów itd.
Ludzie (byli towarzysze broni ) bez taktyki traci się wiele z tej gierki. A z taktyką można osiągnąć cuda, nawet jeśli się skillem nie nadrabia (to taka mała dygresja a propos przeszłości). |
|
|
Yokes |
Wysłany: Sob 13:31, 04 Lis 2006 Temat postu: |
|
Gonzo1993 napisał: | a ja mam takie pytanie... Czy w pelnej wesji mozna reanimowac??? bo w demku nieda. |
da się da tylko musisz odblokować unlocka u Assaulta. Jeśli zapisałeś się do programu weteranów BF2 to na początku będziesz mógł wybrać jeden z dziesięciu (ogólnie jest ich 40) unlocków (np ten defibrylator). Zresztą na początku odblokowanie pierwszych unlocków jest szybkie, bo potrzeba tylko:
- na pierwszy = 40 pkt
- drugi = 80 pkt
- trzeci = 120 pkt
- czwarty = 200 pkt
- piąty = chyba 300 pkt
- szósty = 400 albo 500... nie pamiętam
chociaż uprzedzam że punkty zdobywa się dużo wolniej niż w BF2 - za frag jest 1 pkt, a za asyste 0,5 pkt. I rundy trwają krócej niż w BF2. Tak więc uzbieranie 30 punktów w rundzie w trybie conquest przy standardowej ilości ticketów to jest wyczyn! W trybie tytana można zebrać dużo więcej, bo tam nie ma ticketów, natomiast walczy się aż do zniszczenia jednego z tytanów, przez co można zdążyć się nafragować i nareanimować podczas walki we wnętrzu tytana.
Ops EDIT Jednak mapki mają różne wielkości... ciekawe bo jak gram już od tygodnia to zawsze dołaczałem do serwerów z tymi samymi mapkami 32-osobowymi, a wczoraj perwszy raz na 16-tki trafiłem Znaczy miejskie nie mają wersji 64 osobowej. |
|
|
Jakubass |
Wysłany: Sob 13:15, 04 Lis 2006 Temat postu: |
|
w demku nie da bo nie ma unlocków w pełnej wersji raczej tak na ten temat musi wypowiedzieć się jednak Anti ponieważ tylko on pyka w pełna wersję |
|
|
gonyzo1 |
Wysłany: Sob 12:54, 04 Lis 2006 Temat postu: |
|
a ja mam takie pytanie... Czy w pelnej wesji mozna reanimowac??? bo w demku nieda. |
|
|
Jakubass |
Wysłany: Sob 12:39, 04 Lis 2006 Temat postu: |
|
w drodze nowy patch 1.05 powoli zaczynają mnie zniechęcać a jeszcze do niedawna rozmyślałem nad kupnem wstrzymam się do 4 patcha |
|
|
Yokes |
Wysłany: Sob 11:46, 04 Lis 2006 Temat postu: |
|
Jakubass napisał: | Anti z tego co czytałem na forum BF'a to sa mapki 16, 32, 64 a w CB zastanawiają się jakiego leadera zrobić |
hmmm A ja nadal mam wrażenie że nie ma różnych wielkości map. Oni się tylko zastanawiają ilu graczy wpuścić do jednej rozgrywki. Mapy cały czas są takie same, niezależnie od serwera i ilości graczy. Co innego że są tak skonstruowane że można na nich grać albo w 16 albo w 64 graczy i tylko zwiększa się lub zmniejsza instensywność walk, natomiast ciasnoty albo pustki jakoś nie ma. Powiem wam że to zadziwiające. Widać trzeba pochwalić twórców map. Bo te są naprawde świetne! Praktycznie każda inna i niepowtarzalna. Jeszcze ani razu nie miałem wrażenia grając na danej mapie że jest to troche inna wersja jakiejś poprzedniej. No i chyba każda ma swoją własną indywidualną muzyczke podczas ładowania. Te symfoniczne kawałki naprawde pięknie brzmią! Aż się ich słucha i czeka zanim się kliknie "Join Now". Bo tak swoją drogą, tutaj mapki ładują się z 2 razy szybciej niż te w BF2.
Zresztą powiem Wam że im dłużej gram w tego nowego Battlefielda, to tym bardziej ogarnia mnie przeświadczenie że Battlefield 2 to była tylko taka próba sił. Programiści chcieli sprawdzić jak społeczność zareaguje na różne rozwiązania i czy przyjmą się niektóre patenty. I wydaje mi się że właśnie dlatego tak mieszali w tych kolejnych patch'ach. Bo powiem wam że BF2142 jest o wiele bardziej wyważony niż BF2. Wiele rzeczy jest po prostu lepiej przemyślanych. Jakbym zaczął wymieniać, to by się tu zrobiła naprawde długa lista, więc wam daruję. Powiem jedynie że gra się cudnie i o wiele ciekawiej niż w BF2. Chociaż zobaczymy czy za jakiś czas będę mówił tak samo. W końcu BF2 też był wciągający, ale chyba nie aż tak - teraz po prostu nie mogę się doczekać aż ponownie złapię mychę w garść, zgarnę snajperkę pod pachę i zacznę biegać po tych mapach, polując na zabłąkane owieczki... albo nawet na całe tabuny wrogów, bo snajper ma bardzo duże możliwości (zresztą tak jak pozostałe klasy).
Demko praktycznie nic z tego nowego BF'a nie oddało, gdyż dali tam chyba najmniej ciekawą mape (mimo ze w pełnej wersji gra się w nią jakoś ciekawiej) i nie można było odblokować dodatkowego sprzętu, działanie drużynowe nie opłacało się tak, jak to jest w pełnej wersji. Jedyne co można było tak naprawde sprawdzić to pojazdy, broń stacjonarną i podstawowe bronie w danych klasach, no i co to za tryb z tym całym Tytanem.
I jeszcze porcja screenów (uwaga detale są na mniej niż "średnie", bo w końcu trzeba mieć dużo klatek na sekunde, a nie tam jakieś cienie pod drzewem):
ucieczka z Tytana razem z Jakubassem (jeszcze w demku):
tak wyglądają wierzowce w Berlinie w 22 wieku:
na ulicach są różne wraki:
do których można czasem wejść:
i ostrzeliwywać ulicę:
zwróćcie uwagę ile naokoło flag jest jakichś śmieci za którymi można się schować:
i jeszcze jeden wierzowiec, tym razem w Mińsku:
fajna mała pukawka, działko przeciwpancerne mechanika:
a w tle widać wrogiego tytana:
i tu ten sam tytan, ale zmienia swój stan skupienia (tamto drugie na niebie to nasz tytan, jeszcze z osłoną, z którego się przyglądaliśmy ładnej popołudniowej eksplozji):
|
|
|
gonyzo1 |
Wysłany: Śro 17:26, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
Cytat: | Jakby ktoś z was jednak zdecydował się na kupno BF2142 to niech da znać. Pogramy na publicznych. |
Ja juz zamówiłem, teraz tylko czekać |
|
|
Jakubass |
Wysłany: Śro 13:31, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
Anti z tego co czytałem na forum BF'a to sa mapki 16, 32, 64 a w CB zastanawiają się jakiego leadera zrobić |
|
|
Yokes |
Wysłany: Śro 8:10, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
Gonzo1993 napisał: | Myslem ze beda kosztowac z 189 zeta [tak podawali] a kosztuja niecale 110 zl. |
Te 189 PLN to mniej więcej tyle ile trzeba dać za wersje kolekcjonerską.
WolframPL napisał: | Jakubass napisał: | i tak za drogo |
No jak za mod to kupa kasy, wole wydać na nową myszkę |
No zbyt tanio to nie jest, ale nie nazwałbym BF2142 modem. Jest jednak sporo różnych rzeczy które wprowadzono i zmodyfikowano troche engine. Może na pierwszy rzut oka tego nie widać. Największym bólem tej gry jest to, że tak szybko się ukazała po BF2. Gdyby wyszła za pół roku myśle że programiści dodaliby jeszcze pare bajerów i modyfikacji - tak jak jest w wielu innych produkcjach w których wykorzystuje się starsze ale jednak modyfikowane silniki.
Aha cofam to co pisałem na forum AND1 o tych "otwartych" mapkach. Po prostu trzeba się do nich przyzwyczaić i wtedy walka zaczyna wciągać i przykuwać do ekranu. Chociaż w BF2142 chyba nie ma skalowalności map tak jak to było w BF2 - nie ma wersji 16-, 32- i 64-osobowych, podkreślam chyba nie ma (nie jestem pewien)... Ale mapy są tak skonstruowane że można na nich walczyć dowolną liczbą graczy.
Z innej beczki... Znalazłem bugi:
- czasami w danej rundzie nie można się respawnować na Tytanie Unii Europejskiej
- Sentry Gun postawione na nierównym terenie strzelają nie wiadomo gdzie i nic wtedy nie trafiają
- Mechy potrafią się zaciąć w wyjątkowej sytuacji, a mianowicie wtedy gdy już się palą zaczynają się przewracać, ale jeśli ktoś lub coś zacznie je naprawiać to nie wybuchają i zaczynają dziwnie się przemieszczać albo nawet zapadać się w podłoże co bardzo utrudnia poruszanie się i strzelanie. |
|
|
pablo1713 |
Wysłany: Śro 0:44, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
a ja poświecic na SPORE |
|
|
sikor90 |
Wysłany: Śro 0:03, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
Wole te 110zł wrzucić do kibla i zobaczyć jak fajnie spływa |
|
|
WolframPL |
Wysłany: Wto 23:49, 31 Paź 2006 Temat postu: |
|
Jakubass napisał: | i tak za drogo |
No jak za mod to kupa kasy, wole wydać na nową myszkę |
|
|
Jakubass |
Wysłany: Wto 23:47, 31 Paź 2006 Temat postu: |
|
i tak za drogo |
|
|
gonyzo1 |
Wysłany: Wto 22:41, 31 Paź 2006 Temat postu: |
|
Cytat: | Nie no panowie. Mapki: Fall of Belrin i Belgrad na 64 osoby są niepowtarzalne. Nie wiem, może to tylko efekt tego, że mapki są dla mnie nowe i dlatego tak się nimi zachwycam, ale walka na nich to cud, miód i orzeszki. Na obszarze mniej więcej 16-osobowego Karkanda (weźcie też pod uwagę stacje paliw USMC) walczy 64 chłopa. Pełno przejść, pełno kryjówek i ten teamplay...
Jakby ktoś z was jednak zdecydował się na kupno BF2142 to niech da znać. Pogramy na publicznych. |
Ok. sprawdzilem cenki, i przyznam ze jestem milo zaskoczony. Myslem ze beda kosztowac z 189 zeta [tak podawali] a kosztuja niecale 110 zl. |
|
|
Yokes |
Wysłany: Wto 21:53, 31 Paź 2006 Temat postu: Battlefield 2142 |
|
Nie no panowie. Mapki: Fall of Belrin i Belgrad na 64 osoby są niepowtarzalne. Nie wiem, może to tylko efekt tego, że mapki są dla mnie nowe i dlatego tak się nimi zachwycam, ale walka na nich to cud, miód i orzeszki. Na obszarze mniej więcej 16-osobowego Karkanda (weźcie też pod uwagę stacje paliw USMC) walczy 64 chłopa. Pełno przejść, pełno kryjówek i ten teamplay...
Jakby ktoś z was jednak zdecydował się na kupno BF2142 to niech da znać. Pogramy na publicznych. |
|
|